Τετάρτη, Ιανουαρίου 18, 2006

Σε 4 ώρες θα γίνω δολοφόνος;


Προθεσμία 4 ώρες. Τόσο χρόνο έχω. Πικρός κανόνας. Δέχτηκα να παίξω με όρους. Που είναι οι καλές εποχές , χωρίς πρόγραμμα. Τρέχα. Μια λέξη , δρόμος. Αρένα σκέψεων. Ζητείται θηριοδαμαστής με σχετική εμπειρία. Κανένας δεν απάντησε στην αγγελία. Το δύσκολο δεν αρέσει , το εύκολο το απολαμβάνεις. Επιτέλους αποφάσισε σε ποια κατηγορία ανήκεις…;
Να σου πω την αλήθεια;. Κουράστηκα. Βαρέθηκα. Πες μες τι θες;
Όχι ότι έχει σημασία το δικό σου «θέλω» αλλά έτσι από ευγένεια. Πάντως αν μου το ζητήσεις μπορώ να κάνω τα πάντα. Αλλά απόψε θα γίνει το δικό σου «θέλω». Είμαι κουτός , δεν καταλαβαίνω. Αλλά μπορεί και να μη θέλω να καταλάβω.
Απόψε θα γίνει. Ότι μου ζήτησες. Θα σκοτώσω για σένα. Εν ψυχρώ εκτέλεση.
Έστω και μια φορά θα χαμογελάσεις. Θέλεις να δεις νεκρή τη φίλη μου;
Δεν είναι και το ευκολότερο πράγμα που θα μπορούσες να μου ζητήσεις.
Θα κάνω.
Είμαι αποφασισμένος.
Βρήκα τρόπο.
Το μαγικό «φάρμακο-φαρμάκι» που μου έδωσε ο Κώστας.
Θέλω να σου εξομολογηθώ ότι αυτή είναι η υπέρτατη πράξη αγάπης. Αφαιρώ μια ζωή για να ικανοποιήσω τα δικά σου πάθη.
Αλήθεια μετά το έγκλημα θα μ αγαπάς πιο πολύ;
Ναι; Πόσο πολύ; Τι σχήμα θα έχει η αγάπη μας;
Προοπτική λαμπρή.
Τουλάχιστον θα μ αφήσεις να πάω στην κηδεία της φίλης μου;

Δεν υπάρχουν σχόλια: