Δευτέρα, Ιανουαρίου 15, 2007

Μετακομίζω στο wordpess.com

Μετά από 16 μήνες ήρθε η ώρα να μετακομίσω.

Καλή η φιλοξενία του blogspot.com αλλά το σπιτάκι μου ήταν μικρό και άβολο. Ήθελε πολύ φροντίδα και πολύ κόπο. Άσε που άρχισαν να πέφτουν οι σοβάδες , τα κεραμίδια έμπαζαν νερό , η μπογιά στους τοίχους είχε φθαρεί και δεν βλεπόταν. Καθημερινά το φρόντιζα όσο μπορούσα. Μου χάρισε συγκινήσεις και πίκρες.
Κουβάλησα όλα μου τα υπάρχοντα των τελευταίων δύο ετών στο νέο μου σπίτι. Το επιπλώνω και το ετοιμάζω ώστε να γίνει κούκλα!!! Ασφαλώς και είναι πολύ καλύτερο από το προηγούμενο. Οι ευκολίες και οι ανέσεις του δεν συγκρίνονται.
Ευρύχωρό με πολλές δυνατότητες!
Πάνω από 15 λεπτά χρειάστηκαν για τη μετακόμιση όλων των posts και σχολίων. Κατάφερα να τα μεταφέρω όλα και με σχετικά αυτόματο τρόπο.
Ευτυχώς όλα πήγαν καλά και τίποτα δεν μας έσπασε. Όλα περάστηκαν και είναι εντάξει! Μόνο εγώ πέταξα κάτι παλιά post διότι δεν μου χρειαζόταν πια.... κατάφερα να τα μεταφέρω όλα και με σχετικά αυτόματο τρόπο.
Χρόνο πολύ αφιέρωση στη διαμόρφωσή του και στις νέες συνδέσεις. Προσπάθησα ώστε να είναι καλή η διακόσμηση και η διαρρύθμιση του.
Αλλά πιστεύω ότι έγινε καλό!!!


Για λίγο καιρό θα είμαι και στο blogspot.

Μετά θα την αράξω μόνιμα στο wordpress

Δεν υπάρχουν σχόλια: